De afgelopen jaren heb ik mij voornamelijk ontwikkeld op het vertalen van de wensen en behoeftes van de klant naar data-oplossingen. Met deze oplossingen heb ik bedrijven in het zorglandschap inzicht geboden in de bedrijfsprocessen en in het toetsen van beleidskeuzes. Ik vind het gaaf als een klant met een complexe vraag komt en de vraag beantwoord wordt door het tonen van duidelijke visualisaties. Deze combinatie komt voor mij goed samen bij CPMFactory waar ik met veel enthousiasme klanten verder breng in hun corporate performance cyclus.

Als consultant help ik klanten met het optimaal benutten van de aanwezige data. Door goed naar de klant te luisteren, creëer ik inzichten met behulp van dashboards die inzicht geven in de KPI’s. Het uiteindelijke doel van deze dashboards is de klant in staat stellen om processen bij te sturen. Als consultant wil ik ervoor zorgen dat deze werkzaamheden zo veel als mogelijk geautomatiseerd worden, waardoor organisaties meer tijd hebben voor de interpretatie van de data.

Bij CPMFactory ben ik terecht gekomen in een enthousiast en kundig team. Omdat de ontwikkelingen op het gebied van data enorm snel gaan, is er voldoende ruimte voor ontwikkeling. Op deze manier kunnen we samen mooie inzichten geven aan bedrijven.