Onze missie

Organisaties betere beslissingen laten nemen door vooruit te kijken. Met innovatieve oplossingen en branche specifieke kennis zorgen we voor inzicht in prestaties. Wij creëren een voorspelbare toekomst.

Onze visie

Je stapt in en geeft je auto opdracht om naar kantoor te rijden. Tijdens de rit vraag je CPMLive om een management summary van de laatste rolling forecast. De stem van CPMLive vertelt over de laatste ontwikkelingen. Op je dashboard zie je de trends van de belangrijkste KPI’s in je organisatie. CPMLive stelt voor om de voorgenomen sluiting van een vestiging opnieuw te beoordelen. Want de laatst gepubliceerde stukken van de gemeente, de samenstelling van de gemeenteraad en prognoses van lokale bouwbedrijven geven aan dat binnen twee jaar een grote nieuwe wijk gerealiseerd wordt. Hierdoor neemt jouw aantal klanten enorm toe. Een nieuwe doorrekening toont dat de locatie over twee jaar winstgevend is. CPMLive voorspelt een kans van 95% dat deze vestiging op lange termijn een hoog rendement oplevert. Op kantoor ga je om tafel met je collega’s. Samen analyseren jullie de nieuwe inzichten in CPMLive en besluiten jullie de vestiging níet te sluiten.

Zo ziet CPMFactory de toekomst. Informatie verzamelen en combineren doe je niet meer zelf. Innovatieve oplossingen met artificial intelligence en machine learning zorgen voor een accurate voorspelling van de toekomst. Je krijgt informatie die van belang is en hiermee neem je betere beslissingen. CPMFactory, looking forward.

Onze kernwaarden

waarde

Innovatief

Innovatie is geïntegreerd in elk aspect van onze organisatie: in onze software, in onze manier van werken en in de expertise van onze mensen. Wij lopen voorop.

waarde

Oplossingsgericht

Wij houden van complexe datastructuren en problemen heten bij ons uitdagingen.

waarde

Eerlijk

Elke klant krijgt bij ons de aandacht die hij verdient. Ook in ongemakkelijke situaties; wij vertellen waar het op staat en communiceren altijd transparant. Daar heeft u wat aan.

waarde

Plezier

Wij willen blij worden van onze collega’s, ons werk, ons bedrijf en onze klanten.

Onze manier van werken

Hoe ziet het traject er uit als wij gaan samenwerken? We doorlopen een aantal stappen, deze hebben we in een infographic visueel gemaakt.

Bekijk onze werkwijze

Hoe het allemaal begon

Doen waar u goed in bent, dat is wat iedereen wil. Maar wat als u doet waar u goed in bent, maar toch het gevoel hebt dat er iets niet juist is? Dan gaat u op zoek naar de oplossing. En dat is precies waarom wij CPMFactory hebben opgericht. Als freelance business intelligence en datawarehouse experts liepen we vaak tegen het feit aan dat het belang van onze opdrachtgever haaks stond op het belang van de klant. Deze verschillende belangen leidden tot adviezen en implementaties die geen perfecte aansluiting vonden op de probleemstelling.

Dit wilden wij anders doen. Wij willen samenwerken mét onze klant. Wij willen luisteren naar wat de klant wil en doorgronden waar de behoefte ligt. Wij zijn ervan overtuigd dat we alleen op deze manier optimale tevredenheid kunnen halen. En daarom hebben wij in 2011 CPMFactory opgericht. Met als doel een onderscheidende service oprichten in nauwe samenwerking met de klant. Een service waarbij de belangen van de klant wél voorop staan.

En waar staan we nu?

Inmiddels zijn we uitgegroeid tot een succesvolle organisatie met een gevestigde naam in het land van business intelligence en corporate performance management. Wij hebben niet de ambitie om de grootste te zijn, wij vinden het belangrijk om trouw te blijven aan onze filosofie om altijd in het beste belang van de klant te handelen. Met veel plezier bouwen wij met ons team aan een stabiele organisatie. Wij geven elke dag 110% om CPMFactory te laten excelleren en om de meest waardevolle adviezen met onze klanten te delen.