Onze missie

Organisaties betere beslissingen laten nemen door vooruit te kijken. Met innovatieve oplossingen en branche specifieke kennis zorgen we voor inzicht in prestaties. Wij creëren een voorspelbare toekomst.

Onze visie

Je stapt in en geeft je auto opdracht om naar kantoor te rijden. Tijdens de rit vraag je CPMLive om een management summary van de laatste rolling forecast. De stem van CPMLive vertelt over de laatste ontwikkelingen. Op je dashboard zie je de trends van de belangrijkste KPI’s in je organisatie. CPMLive stelt voor om de voorgenomen sluiting van een vestiging opnieuw te beoordelen. Want de laatst gepubliceerde stukken van de gemeente, de samenstelling van de gemeenteraad en prognoses van lokale bouwbedrijven geven aan dat binnen twee jaar een grote nieuwe wijk gerealiseerd wordt. Hierdoor neemt jouw aantal klanten enorm toe. Een nieuwe doorrekening toont dat de locatie over twee jaar winstgevend is. CPMLive voorspelt een kans van 95% dat deze vestiging op lange termijn een hoog rendement oplevert. Op kantoor ga je om tafel met je collega’s. Samen analyseren jullie de nieuwe inzichten in CPMLive en besluiten jullie de vestiging níet te sluiten.

Zo ziet CPMFactory de toekomst. Informatie verzamelen en combineren doe je niet meer zelf. Innovatieve oplossingen met artificial intelligence en machine learning zorgen voor een accurate voorspelling van de toekomst. Je krijgt informatie die van belang is en hiermee neem je betere beslissingen. CPMFactory, looking forward.

Onze kernwaarden

waarde

Innovatief

Vooruitdenken en toekomstgerichte oplossingen creëren. Innovatie zit in ons DNA. Onze producten en diensten zijn flexibel, vernieuwend en gedreven vanuit de behoefte van de klant. Elke dag dagen we onszelf uit te verbeteren. Op deze manier zorgen we dat onze partners en klanten ook in de toekomst blij zijn met ons.​

waarde

Eigenaarschap

We nemen de volle verantwoordelijkheid voor onze acties. We leveren wat we beloven en zijn trots op ons bedrijf en ons product. Altijd nieuwsgierig en in perspectief van het grotere geheel. Grenzen stellend en verantwoord risico nemend, met de moed om kritisch naar onszelf te kijken. Zo creëren we een gezond werkklimaat met onze collega’s, partners en klanten.​

waarde

Eerlijk

Eerlijkheid staat aan de basis van onze relaties. We vertellen waar het op staat en communiceren altijd transparant, handelend naar eer en geweten. Ook in lastige situaties. Zo onderhouden we gezonde, stabiele relaties met onze partners, collega’s en klanten.​

waarde

Plezier

Plezier in je werk, met je collega’s, partners en klanten. Doen waar je goed in bent en wat je leuk vindt, daar gaat het bij ons om. Het vertrouwen krijgen om vanuit je kwaliteiten bij te dragen aan het resultaat. In een informele omgeving, waar gezelligheid centraal staat. Zo gaan we gemotiveerd aan de slag. Onze klanten merken dat!​

Onze manier van werken

Hoe ziet het traject er uit als wij gaan samenwerken? We doorlopen een aantal stappen, deze hebben we in een infographic visueel gemaakt.

Bekijk onze werkwijze

Hoe het allemaal begon

Doen waar u goed in bent, dat is wat iedereen wil. Maar wat als u doet waar u goed in bent, maar toch het gevoel hebt dat er iets niet juist is? Dan gaat u op zoek naar de oplossing. En dat is precies waarom wij CPMFactory hebben opgericht. Als freelance business intelligence en datawarehouse experts liepen we vaak tegen het feit aan dat het belang van onze opdrachtgever haaks stond op het belang van de klant. Deze verschillende belangen leidden tot adviezen en implementaties die geen perfecte aansluiting vonden op de probleemstelling.

Dit wilden wij anders doen. Wij willen samenwerken mét onze klant. Wij willen luisteren naar wat de klant wil en doorgronden waar de behoefte ligt. Wij zijn ervan overtuigd dat we alleen op deze manier optimale tevredenheid kunnen halen. En daarom hebben wij in 2011 CPMFactory opgericht. Met als doel een onderscheidende service oprichten in nauwe samenwerking met de klant. Een service waarbij de belangen van de klant wél voorop staan.

En waar staan we nu?

Inmiddels zijn we uitgegroeid tot een succesvolle organisatie met een gevestigde naam in het land van business intelligence, corporate performance management en forecasting. Wij hebben niet de ambitie om de grootste te zijn, wij vinden het belangrijk om trouw te blijven aan onze filosofie om altijd in het beste belang van de klant te handelen. Met veel plezier bouwen wij met ons team aan een stabiele organisatie. Wij geven elke dag 110% om CPMFactory te laten excelleren en om de meest waardevolle adviezen met onze klanten te delen.